klachtenbemiddelaar

Annika van der Veer

Onvrede in een vroeg stadium bespreekbaar maken, kan klachten voorkomen

golf
  1. Home
  2. Medewerkers
  3. Annika van der Veer

'Klachten zijn vaak heftig. Voor u, maar ook voor de zorgverlener. Ik heb jarenlange ervaring als klachtenbemiddelaar in een ziekenhuis. 

Als er een klacht wordt ingediend, vind ik dat u door mij of mijn collega gezien en zich gehoord voelt. Uw veilig voelen en uw verhaal, met alle daarbij behorende emoties, aan mij durft te vertellen. Om bij een klacht goed te kunnen bemiddelen is het belangrijk te weten wat de klacht precies is; om deze reden neem ik altijd naar aanleiding van een klacht telefonisch contact met u op. Nadat ik u gesproken heb, bel ik ook de zorgverlener. Ik vind het belangrijk dat de zorgverlener zich ook door mij gezien en gehoord voelt, zich veilig voelt en zijn verhaal, met alle daarbij behorende emoties, aan mij durft te vertellen.

Verbinden met u en met de zorgverlener is essentieel voor klachtenbemiddeling. Ik hoop hiermee bij te dragen aan een oplossing, aan het herstel van de relatie en het vinden van verbeter mogelijkheden.'

 

 

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem. Als u verder surft, accepteert u onze cookies.

Terug naar bovenScroll naar boven